May 4, 2011

Ni betul-betul berbaloiii....

Satu-satu baju dikeluarkan dari mesin basuh. Memang hari-hari ini la kerja routine saya. Nasib baik ada Mr Samsung yang membantu. Dapat juga meringankan beban seharian. (Eh dulu mak saya masa muda-muda basuh baju guna tangan lagi...orite jer. Siap spin guna tangan lagi!) Err sambung criter balik..masa keluarkan baju yang terakhir tu, tetiba ternampak la jam tangan anak bongsu saya. Alamakkkkkk!. Sure jahanam dah jam nih. Walaupun tertulis 'water resist' kat jam tu tapi jam ni jam pasar malam je. What do you expect, kan?Saya pun cepat-cepat ambik dok belek-belek....mmm nampak ok jer. Ye la mang okey la. Hahaha...tak sangka plak jam yang dibeli di pasar malam dengan harga RM10.00 ni boleh tahan ter'wash' & ter'spin' dalam 57 minit. Ni baru betul-betul berbaloiii!!!


No comments:

Sembilan Bulan Selepas Pemergian Arwah

Banyak sungguh perubahan hidup ni.... Aku dan anak2 dah pindah...kami tak lagi tinggal di rumah sewa lama Kenapa pindah? Sejujurnya aku...