Apr 13, 2011

Handbag

Arggghh terkenang kat handbag itew....!!

RM30,000++ HERMES BIRKIN
Saya tabik kat budak perempuan di blog ini. Dia idamkan beg ni bila saving dia cecah RM1million in 2012 and on 18 Apr 2011 ni (sepatut nyer) her income reach RM100k per month, so dia dah tempah beg Chanel cost  RM14,000++ kaler black tu (csantikkk)...owhh syok nyer i baca impian diorng nih....i wish her dreams come true!!! 

I pun suker beg kat atas tu...bila arr nak dapat??? Takde target income bagai ni mcmana??? 


2 comments:

Mak Su said...

jgnlah cakap henbeg kat saya, henbeg saya terputus talinya... hu huhu

Erran said...

suh pak su sponsor satu arr....haha takkan nak jahit kot.hehe!!

Sembilan Bulan Selepas Pemergian Arwah

Banyak sungguh perubahan hidup ni.... Aku dan anak2 dah pindah...kami tak lagi tinggal di rumah sewa lama Kenapa pindah? Sejujurnya aku...