Apr 4, 2017

Lumut Perak dan Swiss Garden Beach Resort Damai Laut

Adakala aku pergi outstation untuk urusan kerja ni mengejut-ngejut jer. Contohnya macam pegi Lumut ni...pagi masuk ofis pastu pukul 11AM dah kene pecut ke Lumut Perak. KL Lumut ni perjalanannya kalo dengan pemanduan aku dalam 3 jam lebih. Tapi client aku kata diorang buat 2 jam jer. Tak tahulah ikut jalan mana dan pakai kete apa. Tapi apa yang penting mesti sampai dengan selamat. 

Keje aku habis petang...lewat petang sangat dah. Nak balik KL pun macam penat jer. Aku dan bos pun decide kitorg stay jer lah kat Lumut. Terus buka Booking.com. Ternampak Swiss Garden Beach Resort Damai Laut. Harga pun okey. Grap terus lah. Dari EON ke Damai Laut dalam 20 minit jer perjalanan. Korang tengok lah gambar-gambar dari hp murah aku ni dan biar gambar berbicara...chewah.


Main lobby dia..sambil2 register kat kaunter bole tengok sunset.



Ini bilik twin sharing...sangat spacious...i like

Bath room attached to changing room dia punya ler besau....lupa nak ambik gambar bathtub...best berendam!

Cermin pun besar....tak payah berebut nak tengok2 cermin

cantik kan? siap ada losyen you



Breakfast kat cafe dia...haaa mcm2 ada


makan sambil tengok laut...sori gambar gelap

Pool untuk sapa yang nak terjun pool

Of course la facing laut






Cantik arr batu batu ni...

Nice view kan....hp aku jer murah...arrgghhh

Add caption






No comments:

Sembilan Bulan Selepas Pemergian Arwah

Banyak sungguh perubahan hidup ni.... Aku dan anak2 dah pindah...kami tak lagi tinggal di rumah sewa lama Kenapa pindah? Sejujurnya aku...